Yes! We ship exclusively to Canada and the United States for now.
Yes! All the products available on the online store can be delivered directly to your home or to the address of your choice.
Absolutely! As soon as your package leaves our warehouse, we will send you an email containing the tracking number for your order. You just have to click on this number to track your package on the carrier's website.
Your package will be brought to the post office assigned to your home if you have chosen delivery with Canada Post.
Your packages will be delivered in just 2 to 3 business days.
Le Bon Chien offers free shipping for orders of $79.99 and more before taxes.*
For orders under $79.99, shipping costs can be estimated directly in your shopping cart.
Lead times may vary from bank to bank, but you should see the order appear in your account within 1-5 business days.
Yes! You can use a prepaid Visa or Mastercard credit card without any problem.
We only accept Visa and Mastercard credit cards. Please note that other credit cards are not accepted.
You can click “Forgot password?” below the login form to start the password reset process.
Si vous êtes incapable de compléter ce processus, vous pouvez communiquer avec nous via notre formulaire de contact et nous pourrons réinitialiser votre mot de passe.
You can simply request a password reset which will be emailed to you.
Si vous êtes incapable de compléter ce processus, vous pouvez communiquer avec nous via notre formulaire de contact et nous pourrons réinitialiser votre mot de passe.
Contactez-nous facilement via notre formulaire de contact en ligne.
Ou, vous pouvez également nous envoyer un courriel à info@lebonchien.ca ou nous appeler au 514 581.9382.
We are here to answer your questions and satisfy your needs.
Return an item purchased on lebonchien.ca within 15 days of the initial purchase! Make sure the item is in its original packaging and has all tags attached.
Tout retour de produit doit être payé le client mis à part si l'erreur a été commise par Le Bon Chien au départ ou si il y a un défaut de fabrication.
Si un produit doit être retourné pour une autre taille, couleur ou modèle, le client doit payer les frais de retour. Le Bon Chien s'engage à payer les frais de livraison pour renvoyer le bon produit par la suite.
If you are returning the product, it must be in new condition to be accepted.
Nous ne traitons que les retours de commandes effectuées sur notre boutique en ligne. Si votre achat a été effectué dans l’un de nos points de vente, veuillez procéder directement avec celui-ci.